top of page

POLITICA DE RETURNARE ȘI GARANȚII

Ultima actualizare: 15.02.2025

1. Generalități

1.1. Prezenta Politică de Returnare și Garanții (denumită în continuare „Politica”) descrie condițiile în care SOUTH IT SRL oferă garanție pentru serviciile de reparații și pentru eventualele produse/componente comercializate cu ocazia reparațiilor.

1.2. Prin achiziționarea sau beneficierea de serviciile noastre, sunteți de acord cu această Politică.

________________________________________

2. Garanția serviciilor de reparații

2.1. Durata garanției pentru reparații

  • SOUTH IT SRL oferă o garanție de 30 de zile pentru manopera serviciilor de reparații efectuate, începând de la data la care dispozitivul reparat v-a fost predat.

2.2. Condițiile acordării garanției

  • Garanția acoperă doar problemele apărute ca urmare a defectelor de execuție (manoperă) sau, după caz, a unor piese montate incorect.

  • Garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de:

    • Manipulare incorectă a dispozitivului de către utilizator,

    • Șocuri mecanice sau electrice,

    • Intervenții ulterioare (reparații neautorizate sau efectuate la alte service-uri),

    • Infecții cu virusuri sau alte programe dăunătoare instalate ulterior,

    • Folosire de software nelicențiat care cauzează disfuncționalități.

2.3. Reparații suplimentare în perioada de garanție

  • Dacă, în perioada de garanție, se constată o problemă care ține de manopera inițială, SOUTH IT SRL va repara gratuit dispozitivul.

  • Dacă problema se dovedește a fi diferită de cea reparată inițial (ex. un alt component hardware care cedează), costurile reparației vor fi suportate de client.

________________________________________

3. Garanția pentru piese/componente

3.1. Durata garanției pentru piese

  • Dacă, în cadrul reparației, s-au furnizat piese noi sau refurbish, aceste piese beneficiază de garanția oferită de producător/distribuitor (exemplu: 6 luni, 12 luni sau 24 de luni).

  • Perioada exactă de garanție va fi comunicată clientului și menționată pe factură sau în documentele de garanție însoțitoare.

3.2. Condițiile acordării garanției pentru piese

  • Garanția pentru piese acoperă defectele de fabricație sau de funcționare în perioada de garanție.

  • Nu sunt acoperite defecțiunile apărute din cauza utilizării necorespunzătoare, a accidentelor, a intervențiilor neautorizate sau a altor factori externi (șocuri, lichide, temperaturi extreme etc.).

________________________________________

4. Returnarea produselor / returnarea dispozitivului

4.1. Situații de returnare

  • Dacă, în urma unei reparații, clientul constată că problema nu a fost rezolvată sau apare aceeași problemă în perioada de garanție, clientul are dreptul să revină cu dispozitivul la service pentru reparații suplimentare, fără costuri suplimentare, dacă defectul este acoperit de garanție.

  • În cazul în care s-au comandat piese greșite sau clientul renunță la reparație înainte ca aceasta să fie efectuată, costurile suportate deja (transport, diagnostic etc.) pot fi reținute de către SOUTH IT SRL, conform înțelegerii inițiale.

4.2. Client nemulțumit de calitatea reparației

  • Dacă un client nu este mulțumit de reparația efectuată, acesta este rugat să notifice în scris sau telefonic SOUTH IT SRL în termen de 48 de ore de la ridicarea dispozitivului, descriind problema.

  • SOUTH IT SRL va încerca, pe cât posibil, să remedieze situația într-un termen rezonabil.

________________________________________

5. Costurile de transport

5.1. Reparații în perioada de garanție

  • În cazul în care un dispozitiv trebuie trimis din nou la service pe durata garanției, SOUTH IT SRL va suporta costurile de transport (tur-retur) dacă dispozitivul este trimis în condițiile agreate cu service-ul (prin curier desemnat de SOUTH IT SRL sau predare personală).

  • Pentru orice alte modalități de expediere (de ex. un curier ales de client fără consultarea prealabilă a SOUTH IT SRL), costurile pot rămâne în sarcina clientului.

5.2. Returnarea produselor în alte situații

  • În cazul renunțării la reparație sau al unui retur care nu este acoperit de garanție (ex. defect din vina utilizatorului), taxele de transport vor fi suportate de către client.

________________________________________

6. Pașii de urmat pentru returnare sau solicitare de garanție

  1. Contactați-ne: Anunțați intenția de a returna produsul sau de a solicita reparația în garanție, la contact@south-it.ro

  2. Ambalare: Ambalați corespunzător dispozitivul, pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.

  3. Documente: Includeți în colet o copie a facturii sau a bonului de reparație, precum și o descriere a problemei întâmpinate.

  4. Expediere: Urmați instrucțiunile privind curierul sau metodele de livrare agreate cu SOUTH IT SRL.

________________________________________

7. Exonerarea de răspundere

7.1. Datele din dispozitiv

  • SOUTH IT SRL nu este responsabilă pentru pierderea datelor personale de pe dispozitive, dacă clientul nu a efectuat un backup anterior intervenției.

7.2. Defecțiuni suplimentare

  • În cazul unor defecțiuni multiple, descoperite după deschiderea echipamentului, se va întocmi un nou deviz de cost. Clientul va fi informat, iar reparația se va efectua doar cu acordul clientului.

________________________________________

8. Modificarea politicii

8.1. SOUTH IT SRL își rezervă dreptul de a modifica această Politică de Returnare și Garanții ori de câte ori este necesar. Varianta actualizată va fi disponibilă pe site, împreună cu data ultimei actualizări.

________________________________________

9. Contact

Pentru orice întrebări sau clarificări referitoare la Politica de Returnare/Garanții, ne puteți contacta la:

  • E-mail: daniel@south-it.ro

  • Adresă: Jud. Ilfov, Ors. Chitila, Str. Victoriei, Nr.132

  • Telefon: 0760 605 919

Vă mulțumim că ați ales SOUTH IT SRL!

bottom of page